Miss you

Jag har sån jävla hemlängtar just nu! Jag saknar min familj, mina underbara föräldrar, säger allt för sällan hur jävla underbara & grymma ni är! Bästa mamman & pappan i hela världen har jag! Sen har jag finaste lillasystern också! Helt fantastisk, saknar henne så jävla mycket!
Sen saknar jag min finaste Charlotte, hon är bara bäst behöver inte ens säga något mer! & Olivia, som inte ens är i Sverige utan har flyttat till Cypern, vill bara packa några väskor och flytta in hos henne i några månader (sådär till okt/nov när hon själv flyttar därifrån)! Sen saknar jag min grymma Sunnie, du är så klok & säger alltid saker som får en på så bra humör! Är så jävla glad att vi fått tillbaka kontakten dock behöver jag träffa dig så jävla mycket oftare! Helst varje dag!! Och sen vill jag åka till Sthlm och träffa Sandra, fina du! Så otroligt genomsnäll & så jävla strak människa, världens bästa förebild!







Kommentarer
Postat av: Sandra

I MISS YOU LIKE CRAZY! Men klok vettefan alltså ;) Jag åker till Skottland imorgon men vi får fanimej börja skypea! Och höras oftare <3

2012-04-24 @ 23:19:44
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/
Postat av: Annika

saknar dig med... världens goaste lilla Fillan!!! puss

2012-04-25 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0