Save

Alltså jag ska börja jobba röven av mig & spara en massa pengar!
Jag vill resa, alltså nu snackar vi mycket! Jag vill se hela världen!!
Jag ska bli grym bartender & spara all min dricks (har redan fått ihop över 1000kr på mindre än en månad).
Sluta köpa en massa onödig skit. Sluta handla grymt mycket mat, tänk efter innan!
Vill inte sitta som gamal & bara sätt några få delar av Europa. Jag vill till Asien, Australien men framför allt USA!
Mina två "nya" mål är; spara pengar & börja träna! Ska träna så ofta att jag inte har tid att shoppa. Grymt bra plan Jan! Saken är att jag kommit på att det är svårt & hårt till en början. Men vill man bara något tillräckligt mycket så kan man fan göra det! Som att sluta röka, hade lätt kunnat ta en cigg ex just nu. Men i helvete heller att jag ska. Jag vill kunna säga att jag varit rökfri i x antal månader. Jag är så jävla stolt över mig själv! Nu vill jag göra likadant med träningen. Visst det kommer vara hårt den första tiden. Jag kommer vilja stanna hemma och bara slappna av! Men om två månader när jag gått ner x antal kg, då kommer det vara värt det! När jag har den där kroppen jag alltid velat ha men aldrig haft, då kommer de där myskvällarna för 4 månader sen för länge vara glömda.. Nej helvete heller, nu ska jag bli snygg! Sen ska jag ligga på den där stranden i Thailand, gå i de där shortsen & ha grymt snygga ben! Ooh ja, nu jävlar är det slut på detta feta livet då jag köper en massa onödig skit jag ändå inte har någon använding för! Nu blir det sparande de lux & jag börjar med en promenad imorgon! Ha dem


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sätt upp delmål med träningen, det kommer vara pissigt första veckorna. Men sen kommer du se njutningen med det och då kommer du inte vilja sluta :) Jag håller tummarna för dig!

2012-04-27 @ 08:52:50
URL: http://langfan.spotlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0