Tidsfördriv..

1. Hur gammal är du om fem år? 26, maaaaaaaaaah kan man stoppa/spola tillbaka tiden?
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jeff
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg precis klart Irene Huss - den som vaktar i mörkret?
5. Vem ringde du senast? Leffe
6. Vem ringde dig senast? Samma, haha ingen annan som vill prata med mig..
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "JL är påväg tillbaka in, bara så att du vet.."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Öööh jag har typ världens telefon skräck! Så sms om det inte är typ Jeff!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det. De är förlovade & sambos. Men har en tönt till mamma som inte vill gifta sig.. Vem vill inte det liksom? My big dream!!
10. När såg du senast din mamma? Påsken
11. Vilken ögonfärg har du? Millerade, mest brun/gröna med orange runt puppillen, fett coolt!

12. När vaknade du i dag? Runt kl 8, yes sovmorgon!
13. Vilken är din favoritjulsång? Ah men orka välga en..
14. Vilken är din favoritplats? Inte Ålesund i alla fall..
15. Vilken plats föredrar du minst? Hatade mitt tidigare jobb, McD i Älvsjö. BLÄ tänker aldrig sätta min fot där igen! Värsta månaderna i mitt liv, fyfan vad jag mådde dåligt!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Ålesund iaf! Men annars vet jag inte, i en villa i någon härlig förort till antingen Sthlm/GBG eller utomlands!

17. Vad skärmde dig om natten som barn? Antagligen samma som nu, att gå upp!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alltså ungarna på dagiset är ju så extremt jävla roliga. Ibland undrar man vart fan de får allt ifrån?

19. Hur stor är din säng? 150, hihi mini sängen, fick inte plats med mer! Fast har en 180 i Sthlm!!

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar en..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor för det mesta..
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre + Jeff har en (ok vi hade två var men jag tog ena av Jeffs)
23. Hur många landskap har du bott i? Två i Svedala & ett i Norge.
24. Vilka städer har du bott i? Göteborg, Stockhol & Ålesund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ja beror väl på situationen.. Ute vill ja ha skor. Är det kallt på golvet inne vill jag ha strumpor och är jag på stranden vill jag vara barfota.. Palla springa runt med strumpor i sanden eller barfota i snön?
26. Är du social? När jag känner någon gå käften i ett, annars är jag blyg som få!
27. Vilken är din favoritglass? Tänker inte välja en enda! Jag älskar glass! Mmm mjukglass med nötströssel eller saltlakritsströssel kanske ändå... I bägare! JAMMI
28. Vilken är din favoritefterrätt? Men alltså varför ska man välja en efterätt? Säger jag en så kanske jag kommer på en annan? Jag älskar massa efterätter!! Fast inga som är äckliga..
29. Tycker du om kinamat? BÄSTA MATEN EVER (+sushi)
30. Tycker du om kaffe? Ooh ja

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe & om jag har tur så har vi brus c-vitamin hemma. Säljs ju inte i detta land.. Men vi köpte på oss ett gäng hemma i Sverige.. Fast imorse drack jag drickyogurt också..
32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen eller kroppen? Sängen sover jag innerst, blir väl vänster sida av sängen (hej problem men höger och vänster) kroppen så tror jag jag vrider mig en del så både höger vänster & ryggen!
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja kanske en lite stund, sen tycker jag det är jobbigt att ligga still. det där med att vara tyst & stilla är inte min starka sida..
35. Är du en beroendemänniska? Va? Hur är man då, blir man beroende av massa saker då? Nej kan jag väl egentligen inte säga att jag är..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, eller kände en när jag var yngre + mammas kompis..
37. Vill du ha barn? Helt allvaligt så vet jag fakstikt inte. Har alltid vart en självklarhet att jag velat ha barn.. Men sedan jag började jobba på dagis så har jag verligen börjat fundera på detta.. Alltså det är ju inte direkt lätt att ha en unge. Det är så olika, en dag vill jag ha massa barn men vissa dagar är jag helt 100 på att jag aldrig i hela mitt liv tänker skaffa mig en!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & norska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Tänker inte välja mellan dem, jag tycker om båda två!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, onödig skit, hem, el & kläder..

42. Äger du dyrbara smycken? Har ett Alexander McQueen armband <3
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har inga kanaler på min TV!
44. Kan du rulla med tungan? Jag kan vända på tungan, räknas det? (åt bägge hållen!!)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alltså det jobbar en tanta på dagiset jag är på nu, kan inte säga att jag egentligen känner henne. Men hon är så jävla rolig! Alltså hon är ju rätt gammal (runt 40) men är verkligen sjukt rolig! Är inte van vid att "gammla" människor är så roliga, vill också vara så rolig när jag är gammal. Har varit på samma avdelning som henne idag och har skrattat sjukt mycket! Men annars har jag svårt att komma på någon speciell, jar massa roliga vänner/folk runt mig!
46. Sover du med gosedjur? Jeff (fast jag gjorde tills jag började dela säng med honom)
47. Vad har du för ringsignal? Någon från telefonen..
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mina päron har någ en del på vinden!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina kuddar i soffan är i Union jack mönster så de är ju lite röda.
50. Flirtar du mycket? Nej jag flirtar inte, jag har min Jeff ju!
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, varför skulle jag kunna det? Kan ju inte ens använda en bil..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Läs frågan ovan så kan du nog lista ut svaret själv..
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser boken om Marilyn Manson just nu.
54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet på nätet, räknas det?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Diggar mer kanske--
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio Ålesund eller Radio Norge..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur man lagar pannkakor
59. När var du i kyrkan senast? Oj det minns jag inte..
60. Är du lycklig? Ibland

 

Min grymma bakgrundsbild, fett cool kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0