20 februari

Åh här sitter jag och är ledig. Fasen vad göttans. Två dagar i rad haha det var ett tag sedan. Fast egentligen är det fett tråkigt att vara ledig. Igår när jag hade sett klart på alla serier som jag vill se så hade jag sjukt tråkigt. Tänkte dra ut på en promenad men det snöade satan så jag bangade det. Idag har jag absolut inget att titta på så jag tänkte kanske städa och tvätta lite. Fasen vad kul! Njää men det är ju sånt som behövs. Sen måste jag gå och handla.. Jag skulle behöva köpa en större salladsskål också + nya tallrikar. Jag vet inte vad som hänt med mig jag har aldrig gjort sönder något alls.. Men sedan vi flyttat hit har jag smällt saker var annan vecka, våra skåp börjar eka tomma..
Dock har jag absolut ingen lust att storstäda hela lägenheten är ju sjukt tråkigt.. Eller egentligen inte det jobbiga är att bara börja. Det är som med träning.. Det är sjukt jobbigt & svårt att ta sig dit men väl där går det ju av bara farten. På tal om träningen går det åt helvete. Fan att Leffe jobbar typ 13 timmar varje dag så han orkar ju inte träna när han kommer hem kl 9 på kvällen.. Och jag orkar absolut inte åka buss dit, eller ta med min tränings sakerna och träna efter jobbet. Shit ad jag är lat! Måste kanske bara göra det! Jag måste ju verkligen gå ner i vikt..

Sen har jag ju börjat jobba mindre timmar + att jag får mindre betalt på nya jobbet så min lön kommer ju vara åt helvete.. Sen får jag typ ett pass i veckan på donken nu och det går inte! Så tänkte försöka övertala Tommy att jag får hans pass på onsdag, fem timmar 16-21 så kan jag bara jobba efter dagiset. Hade ju faktiskt fungerat! Jag slutar typ 15.10 så kan jag bara hoppa på bussen till MOA och jobba lite till. Jobbar ju bara 6 timmar på dagiset så blir nog inte för jobbigt. Sen tänkte jag att jag kunde jobba natt typ varannan helg kanske. Men börjar ju ofta tidigt på lördagen så får se om jag kan lösa det på något sätt.. Annars får jag la bara jobba varannan lördag. Ska försöka kolla lite på det. Behöver verkligen spara en jävla massa pengar om vi ska göra sanning av de planerna jag har för sommaren! Nej nu måste jag hälla i mig lite kaffe och sen sätta igång och städa.. Ha dem


Kommentarer
Postat av: Annika

så fina :) puss på er!!!

2012-02-21 @ 15:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0