28 februari

Hej bloggen!
Usch jag har bara några dagar kvar på mitt fasta vikariat. Känns jätte tråkigt! Kommer sakna de små barnen..
Börjar bli lite orolig ang jobb.. Att jag inte får så mycket lön och jag behöver verkligen pengar! Så håller på att söka lite andra jobb, till kvällar & helger. Får hoppas att någon nappar. Behöver spara pengar då vi redan nu har två resor till sverige inplanerat. En i april till Göteborg för att träffa mina bästa finaste vänner + familj. Sen i maj åker vi till Sthlm för jeffs bror ska gifta sig. ALLTSÅ FATTAR HUR MYCKET JAG LÄNGTAR TILL ATT GÅ PÅ BRÖLLOP. Ååååh måste hitta en fin klänning. Sen träffa Sandra, och du jag har en liten plan! Men det kan vi ta och prata om en gång. Om jag flyttar tillbaka till Sthlm så ska vi göra en sak tillsammans! Minns du att vi pratade om att du typ skulle starta städföretag och jag jobba för dig, du jag har en bättre idé!!
Sen är det ju sommaren också, vill vara ledig en del och behöver så klart massa pengar då! Så måste jag gå ner massa i vikt! Har slutat äta ljust bröd, äter knäckebröd till frukost & lunch på jobbet! Sen ska jag dra ner på vit pasta & ris. Försöka äta mycket mer sallad, fast det gör jag redan varje dag men ska fortsätta på det. Sen måste vi komma iväg till gymmet! Sen ska jag börja gå promenixer också. Idag gick jag av en massa hållplatser innan och promenerade hem i nästan en halvtimme! Hade gärna gjort mer men höll på att kissa på mig + att jag var så hungrig.. Fan vad jag bara bablar på om massa olika saker.. Haha nej nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova. Imorgon jobbar jag 7.45- 14.25 på dagiset och sen 16-21 på donken. Men sen är jag också ledig på torsdag. Känns skönt att köra två pass på en dag så kan man vara ledig en dag! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0