Cut it off

Jag har tänkt på det ett bra tag. Att jag måste göra något med mitt hår. Att färga det konstant, eftersom jag får sån extrem utväxt med det röda, sliter så sjukt på håret. Måste färga det 3gånger på 2 månader ungefär för att det inte ska se allt för illa ut.
Jag har bestämt vad jag vill ha för färg på det. Det ska vara ljusbrunt/mörkblont, vill komma nära min egen så jag slipper färga så ofta. Sen ska jag göra ljusare toppar. Tycker det är sjukt snyggt!
Låter kanske lite tacky på beskrivning men är sjukt snyggt om man får till rätt nyanser på dem båda!
Eftersom mitt hår är sjukt slitet så kommer jag behöva klippa det en bit. Även om jag älskar mitt långa hår är det sjukt tråkigt & fult nu när det liksom bara är. Jag vill absolut inte klippa kort men jag vill ha det i en längd som känns fräscht! Så tänkte att jag skulle färga mitt hår till helgen kanske om jag har tid/ork. Kommer ju klart ta ett tag att få till den rätta nyansen på "grundhåret" så det ljusa topparna får vänta tills jag klippt mig. Detta tänkte jag göra när jag kommer till Sverige då det är sjukt dyrt här. Så i april mina vänner får det bli. Längtar så mycket! Nu måste jag bara övertala min kära pojke att jag får klippa av en bit.. Vi har ju en deal att om han raar av sig så klipper jag av mitt hår och tvärt om.. Men det ska ju inte dirrekt bli så kort så det ska nog gå bra! Ha dem


Här har ni mina två inspirationskällor när det kommer till frisyr/längd. Tänkte nog klippa till en liten lugg jag med! Det är ju faktiskt bara hår så det växer ju ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0