Deardear

Jag är hemma och är sjuk. Fan lördagen var en mardröm på jobbet, mådde som faen. På kvällen var det jobbfest som jag så klart inte kunde gå på. Sög stjärt och jag hade verkligen velat gå men jaja nu är det som det är. Var hemma från jobbet igår & är hemma idag. Härliga pengar som bara försvinner. Visst är det lite skönt att vara hemma och göra absolut inget alls utan att känna att man borde göra något.. Men det känns ju verkligen när man är hemma två dagar, känns som man förlorar fett mycket pengar!
Imorgon börjar jag arbeta 80% "fast" på två avdelningar. Har ett vikariat på fyra veckor då jag ska vara på två småbarnsavdelningar. Känns skönt att vara mer fast så att jag faktiskt lär mig med. Problemet är ju bara med bussarna.. Går en gång i timmen och ja passar inte direkt in så ja lär ju få gå upp halv sex och sedan sitta på jobbet i ca 50 min och vänta. Fyfan säger jag bara.. Jaja får la köpa en cykel när det blir lite varamare och ställa vid MOA så får jag cykla sista biten..

Jag har inte tränat på två veckor heller. Fan både jag och Jeff har sjukt mycket jobb nu så vi har bara inte orkat träna. Men känner att när jag blir frisk så är vi bara illa tvugna att träna! Jag vill fan inte vara fet längre! Det finns så mycket fina kläder till våren/sommaren som jag vill kunna ha på mig. Så nu gäller det bara att faktiskt sluta vara lat och bara kämpa gärnet av mig på gymmet. Jag är ju faktiskt riktigt taggad och får man bara in en rutin så ska det väl inte vara några problem?!
Annars händer det inte ett skit här, som vanligt.. Men jag har bara en söndags stängning kvar sen ska jag faktiskt börja gå ut mer! Haha känns rätt skönt att jag faktiskt tagit mig i kragen och gett mig själv detta. Fast sen är det ju planerat att jag ska jobba resren av veckans dagar.. Men jag ska iaf börja gå ut på lördagar med Jeff och på så vis kanske få ett lite mer socialt liv och faktiskt lära känna folk. Hade ju varit skönt så jag slipper känna mig helt ensam.. Men nej nu ska jag sätta på Gossip Girl eller något annat tjejigt och gosa ner mig i soffan. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0