HJÄLP!?

Härom dagen beställde jag vita tunna gardiner från Ellos rea. Har ju letat ett bra tag men inte hittat några. Men min kära mamma hittade på Ellos rea så jag passade på att klicka hem dom, hoppas bara att det är sånna som jag vill ha! Är så otroligt kräsen.. När jag väl var inne på ellos hittade jag ett par ljuslycktor på rean. Vi har köpt en hylla som ska målas vit & sen upp i sovrummet. dessa ljuslycktor skulle passa perfekt där!
Men nu kommer jag till själva "problemet" jag har sett dessa fast så klart liknande av något "märke" typ kosta boda eller liknande och ÄLSKAR dom! Jag måste ha dom sedan när vi skaffar ett riktigt hem. Men jag hittar dom verkligen ingenstans! Vet någon vart de kommer ifrån? Eller var det typ limetid edition och jag kan inte få tag på dom? Liksom som sagt dessa fast mycket finare och mer guldiga! HJÄLP!?


Vart kan jag hitta dessa "äckta"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0