My home







Så bättre sent än aldrig! Här har ni mitt vardagsrum, något mer får ni inte se idag. Tyvärr. Detta är det rum som är mest klart! Det är en liten del som inte syns på bilderna där det nu står ett bord med massa skit på.. Där vill jag ha några typ av hyllor. Antingen ett par på väggen & någon fin stor vas nedanför eller så en typ "stegbokhylla" som är tjock där nere så smalnar den liksom av uppåt. Sjukt snygg är den men det tycker tyvärr inte min kärlek så får se hur mycket han går med på.. Vill ha lite böcker, små prylar och typ små blommor.. Gardinerna vill jag byta ut till tunna vita (Jeff vill dock beålla dessa men det vill inte jag! De satt på när vi fick lägenheten och jag har inte hittat några bättre så därför är de kvar).
Den underbara mattan köpte vi idag! Har äntligen hittat en sjukt snygg matta som passar här! Fan vad jag älskar den! Och vd mycket det gör med en matta här hemma! Den höga smala byrån är ny och det ska på lite mer saker på/ändras om och jag skulle gärna vilja ha någon snygg tavla över tvn.

Köter är nästan klart, saknar gardiner och lite små prylar. Det som står inne i köket ska flyttas in i sovrummet (en Maria staty + jordglob) när vi hittar en hytta att sätta över sängen. Vill även hitta några riktigt tjocka bruna gardiner att ha inne i sovrummet. Där har jag tänkt att ha lite typ "Jesus"stil med min fina ikon (tack Charlotte) och ett grymt fint kors + Marian! Kan tänka mig att det skulle bli sjukt snyggt. Vill även fixa en sängbord av något fint tyg men har tyvärr inte hittat något än, så svårt! Ska försöka bli klar med de andra rummen så fort som möjligt. Måste bara hitta oss tid att komma iväg och köpa allt + sedan sätt upp det.. Men ja det var allt så länge. Ha dem



Nu när jag kollar in bilderna efteråt ser dom jävligt plottriga ut. Som att det är för mycket saker men så ser det verkligen inte ut irl! Bara så att ni vet!!

Kommentarer
Postat av: Annika

så kul att äntligen få se hur du har det:) så fint & mysigt!!! Håller med dig om att vita gardiner skulle passa bra där. kram från Loppan och mig

2012-02-07 @ 23:01:47
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

älskar kuddarna i din soffa :D vart är de köpta?

2012-02-12 @ 21:50:05
URL: http://mezei.blogg.se/
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

älskar kuddarna i din soffa :D vart är de köpta?

2012-02-12 @ 21:50:05
URL: http://mezei.blogg.se/
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

älskar kuddarna i din soffa :D vart är de köpta?

2012-02-12 @ 21:50:18
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0