The day

Hejhej!
Sicken dag.. Jag har spenderat den i soffan, mestadels. Jag har dock städat, vardagsrum, hall, badrum & lite smått i sovrummet. Borde tagit köket också men jag orkade fan inte.. Får diska upp det sista och fixa lite smått när jag snart ska laga mat. Ska göra pasta med laxsås, hmm spännande får se hur detta blir. Hoppas att det blir gott. sen ska jag göra en feting sallad! Mmm fan vad jag har börjat göra sallader, så gött med massa balsamvinäger!
Ååh satan måste hänga min tvätt också, det är ju verkligen sjukt tråkigt att hänga tvätt!

Sen var jag ute en sväng, handlade lite smink! Min fondation var slut så köpte en ny. Sen har jag kommit fram till att jag inte har något läppglans sp jag köpte mig ett. Var 30% så tänkte att jag skulle passa på. Sjuk nice deal ändå! Kanske ska gå tillbaka och köpa lite mer smink imorgon? Äh måste spara pengar.
Alltså jag har så sjukt ont i ryggen. Ryggslutet, alltså mensverk. Fast jag har ingen mens.. Men den kommer la om några dagar, härligt endå att den "varnar" men den kunde ju kanske tänka sig att göra det lite snällare? Alltså fan det är så sjukt orättvist det där med mensverk! Jag har sån extrem så jag typ kräker för det gör så ont. Sen blir jag sånt mensmonster också.. Det finns ju vissa som inte har alls ont, verför är inte jag en av dem? Varför ska jag vara en av de som har EXTREM smärta!? Jaja supertabletter & choklad gör iaf min lingonvecka lite bättre, absolut inte bra absolut inte genom lidbar men ändå lite lite bättre.. Åååh kan man ta en tablett fast man inte ens fått den? Ha dem




Åh nu fick jag sms av min pojkvän också :) Han är på väg hem så dax att fixa käket, såå hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0