2012

Gott nytt år friends!
Kan ju börja med att dra lite om ny år (så som alla andra), det finns inga bilder för jag är sämst på det. Och jag kände inte för att springa runt och fota folk jag inte känner.. Vi begav oss iaf hem till Jeffs kompis för att äta middag. Men innan middagen var klar hade alla + ca 20 pers till kommit så blev lite snabb ätning för alla.. Det var rätt stelt innan 12-slaget och kändes som alla bara satt i sina grupper. Vid 12-slaget gick vi och kollade på fyrverkerier och sen gick vi tillbaka.. När vi kommit in började det lossna lite och folk började umgås lite mer och bete sig som man ska på nyår. Fast jag tyckte fortfarande att det va lite tråkigt så jag ringde dit Daniel. Men tydligen var det någon som flippade över på det? Alltså brudar I don't like them. Någon random brud försökte få honom utslängd? Ååh jag blir så arg. Men det gick bra iaf. Framåt små timmarna var det faktiskt riktigt trevligt och jag måste säga att det var en bra nyår. Jag fick en mängd komplimanger för mitt hår, blev kallad kat von D & medbjuden till thailand.. Haha det är lite sjukt att man trott en sak om en person så visar det sig vara helt annorlunda. Okej folk är fulla men ändå, var lite kul att få höra sånna saker av folk som man absolut inte förväntat sig. + att alla typ visste vem jag var fast de aldrig träffat mig.. Var mer än en gång man fick höra "jaha är det du som är felicia, har aldrig träffat dig innan. Men vad kul att du äntligen är med.." Så eeh ja har ju fått bevisat att jag fan måste skärpa till mig och faktiskt dra mitt feta arsle ut på kvällarna..
Det var en bra nyår men jag saknade nära vänner. Det är under dessa högtider som man verkligen förstår hur mycket människor betyder! Jag ville också ha någon hos mig som jag kunde spåra med.. Men det får bli en annan gång <3 Förra nyår spenderades ju iaf med dom två bästa! (även om jag kunde betett mig aningen bättre.. hmm kaostjej)..

I år vill jag..
- få träning till en rutin
- äta bättre
- hålla mer ordning hemma
- lita på mig själv
- lära mig dricka öl (tredje gången gilt..)
- ta mer hand om mig själv & min kropp
- inte vara en sån kärring, börja gå ut
- ta ledigt & resa
- unna mig själv saker som jag vill ha/göra
- vara den bästa flickvännen ever
- skaffa katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0