Gymkort

Igår tog jag min man i öronen och släpade med honom till gymmet. Där tvingade jag honom att skaffa gymkort till oss båda + köra ett pass. Oh yes detta är sanning. Nu är jag ägare av ett gymkort igen. Känns så härligt!
Dock är gymmet fett litet + det finns bara en av varje maskin.. Men det blir helt enkelt att inte vara där mellan 5-7 då alla andra är där.
Idag har jag ont i exakt hela kroppen. Men det är ju så det skall vara. Nu jävlar skall vi köra!
Anledningen för denna extrema hetsen? Vi har blivit "medbjudna" till thailand med ett gäng av Jeffs kompisar.. Fan vad härligt tänker ni. Men det ska jag ta och berätta att så är inte fallet. Förra året hade jag på mig en bikini vid två tillfällen och dessa var de tvä väsra stunderna förra året. Jag gick i shorts en gång. Min kropp är så äcklig att jag vägrar visa den. Så att åka till på solsemester med ett gäng, där alla är sjukt smala/vältränade är inte direkt det jag vill mest i hela världen. Och jag vet att det är jag själv som ätit mig till denna kropp/inte tränat. Men nu när jag är i denna situationen så får man helt enkelt välja sina stunder, mina är inte i bikini med 10 sjukt deffade personer. Jag har mardrömmar om denna resa och hoppas att vi inte åker med. Visst hade det varit härligt men inte nu.
Så eftersom både Jeff och dom andra tjatat konstant i 1-2 veckor så fick det helt enkelt bli gymmet. Så ja det ser väl ut som att vi förljer med. Så nu har jag 2 månader på mig att bli smal. Något jag vet att jag inte kommer lyckas med. Men jag tänker försöka. För om det nu mot förmodan skulle fungera (jag vet att jag inte kommer bli en sticka på 2 månader men några kg måste ju kunna försvinna) så skulle det ju faktiskt vara riktigt trevligt.. Nu ska jag gå och göra mig en äggröra. Ha dem

Från och med nu är det;
- gymmet 4 gånger i veckan
- promenader
- träna hemma
- inget gotti
- bra mat
- Jeff ska köpa piller + shakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0