Stolt över mig själv

Hej jag heter felicia och jag är dagisfröken!
Oh yes du läste rätt. Från och med nu jobbar jag som vikarie genom Adecco. Shit så jävla spännande. Jag är så otroligt glad och exalterad över detta! Så länge jag har velat göra detta, hihi äntligen!
Det är lite sjukt hur jag fått alla jobb (ta i trä) som jag varit på intervju för. Fan så min nervositet ökar inför varje gång.. Jag vet ju inte hur det är att få ett nej. Men jag klarade det ändå en gång och detta är första jobbet som inte är med mat! Haha nice work girl!
Dock kommer problemet med att pussla ihop både detta och donken. Eftersom dom bara ringer på morgonen och då ska jag ju såklart helst kunna jobba. Men vi testar och ser hur det löser sig. Planen är väl att jobba på donken på torsdag-söndag. Får se hur länge jag klarar av det, eller ja först se om förskolorna levererar något jobb! Så nu måste jag bara vänta på lite papper innan jag kan sätta igång! Fan vad nice. En lite sak bara.. Vad har man egentligen på sig? Nu måste jag ju köpa massa nya kläder + skor som klarar av väder och slit.. Får ta mig en sväng om och se vad man hittar! Åååh längtar så! Ha dem


Kommentarer
Postat av: C

De jag träffat på som varit dagisfröknar, har mestadels jeans och en skön tröja och mascara! :) Och uppsatt hår ^^ En ute dag består av gummistövlar, vilka som helst funkar, ett par regn byxor med jeans under och en vindtät jacka :) sen är du redo för allt som naturen innehåller =)

2012-01-06 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0