18 Juli

Hej!
Har lite tappat lusten till detta, har egentligen inget att skriva här.. All min vakna tid spenderar jag antingen på jobbet eller med Qvintus. Allt jag bryr mig om just nu är Qvintus! Han är helt underbar & jag förstod aldrig vilka känslor man kan ha för ett djur. Lite sjukt egentligen menmen. Han är som våran lilla bäbis!
Denna veckan ar jag iaf jobbat på McDonalds, fyfan vad tråkigt det är! Fyfan 6 dagar i rad, utan Daniel för den jävlen är såklart på semester just denna veckan! Vill avlida varje sekund men jag behöver pengarna så är bara att kämpa på.. Eeh ja har väl egentligen inte mer att säga.. Ska till Sweden på söndag eller måndag, gött som fan! Ska till Ullared & shoppa upp en massa pengar jag inte har! Sen ska jag in på H&M också och shoppa upp ännu mer pengar som jag inte har.. För fyttisatan vad mycket fint de har fått in nu! TYp pre-höst kollektion, LOVE IT! Nej nu ska jag laga mat.. ör väl om sådär en månad igen.. Ha dem

PS har föresetn varit rökfri i fyra månader + 1 dag.. Fuck vad grym jag är!


Min älskade bäbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0