BAJSKORV

KUL! KUL KUL KUL!! Just nu håller jag på att avlida inombords, min hjärna håller på att explodera.. Jag vet inte riktigt själv vad jag håller på mid.. På södnag åker jag till Göteborg för en vecka men pengar det har jag inte.. Har knappt så att det täcker våra utgifter & nästa månad får vi inte många ören.. Och nu ska vi åka ner till Göteborg, hur tänkte vi där egentligen? Hur fan ska detta gå? Jag har aldrig känt såhär innan, att jag verkligen inte kommer få ihop det! Jag har alltid haft så att jag kan leva gott och ändå ha lite pengar över.. Men inte nu, shiiiit! Och det är så mycket i Göteborg som jag behöver/skulle vilja köpa! Vi måsten köpa en del saker till Qvintus, jag vill åka till Ullared framför allt köpa saker till Q där men också till mitt nya jobb. Behöver gummistövlar, en jacka som jag kan ha när det regnar (för det gör det ca varje dag här) plus en massa andra ytterkläder/skor till jobbet.. PISS hål.. Sen behöver vi köpa massa mat med oss för här kan man ju knappt få tag på något ätbart som inte kostar skjortan.. Sen har vi bestämt med filippa + jaryd att gå på Liseberg, haha fet glöm! Skulle behöva köpa lite saker på IKEA, fet glöm! KUL att jag inte kommer kunna göra av med ett öre i Göteborg.. Åååh stackars er som läser detta men jag kände bara att jag var tvungen att få ur mig detta annars kommer jag bli galen.. HELVETE vi är så körda.. Ha dem


Ibland känns det som om någon faktiskt hör en.. Ca 5 min efter jag skrivit detta så ringer telefonen & min chef från Bocca frågar om jag vill jobba imorgon. TACKAR! Nio timmar var av 5 timmar är 250kr/timma + en massa drick.. I LIKE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0