Komma igång

Fan vad jag har ätit dåligt under tiden i Sthlm! Det är fakstikt lite pinsamt.. Usch usch usch kännde liksom hur kroppen mådde dåligt där, fy för mig! Så nu när jag är hemma känns det så jälva skönt att börja äta bra igen! Känns på något sätt så enkelt att vara hemma, allt blir mycket lättare! Som att ta sig ut och promenera, som att äta nyttigt! Det kändes faktiskt skönt att komma hem, trode aldrig att jag skulle säga det men japp så är det! Nu måste jag lägga upp en härlig "diet" igen. Bort med mjukt bröd & vit pasta! Ät en jävla massa ägg, bulgur & lax!
Aah fan ska stå själv för förståa gången på natten idag på Bocca.. HJÄLP!? Börjar kl 19 och ska stå själv hela kvällen/natten & samma imorgon.. Är sjukt nervös men jag hoppas och tror faktiskt att jag klarar det!
Köpte bil gjorde vi(Jeff) igår också! En svart BMW, en skrutt bil alltså.. Haha nej men den är rätt okej faktiskt! Med tanke på att bilar är så jävla mkt dyrare här och att vi bara ska bo här i max ett år till så känns det okej.. Så nu kör vi ner till Göteborg. Känns lättare med Qvintus, det är billigare + att vi kan köpa med oss massa mat & saker.. En sväng till Ullared kanske? Weiiii.. Oj måste kolla till mina ägg nu! Ha dem


Det är helt stört hur mycket kärlek jag känner för denna lilla killen.. & vi har inte ens haft honom i en vecka.. Han är magisk, kan inte tänka mig en dag utan honom! Så mycket personlighet, längtar så tills ni får träffa honom & se vilket under vi fått! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0