Två blit tre

Idag är ingen vanlig dag för idag är dagen vi utökar våran lilla familj! Snart är det inte bara jag & Jeff längre utan vi ska få en liten missemusbäbis! Åååh jag lite halft dör av längtan och förväntan över att Qvintus blir våran! Vaknade sjugfo i sex och kunde absolut inte somna om! Är allt för spend/nervös/orolig/helt galet exalterad för att få hem denna lilla varelse om några timmar! Är så jävla rädd för att han inte ska tycka om oss.. Förstår att han inte kommer älska mig med en gång, men tänk om han blir typ deprimerad av att tas från sitt hem? Tänk om han aldrig kommer tycka om mig.. Ååh fast det måste han ju bara göra, jag älskar ju redan honom! Fast vi bara setts i lite mer än två timmar.. Hihi wei längtar så tills vi kommer hem så att vi verkligen kan börja vårat liv med honom! Ska totalt skämma bort honom, massa fina leksaker mm.
Alltså jag har så ont i magen av nervositet att jag knappt kan sitta stilla.. Haha helt sinnes sjukt att jag äntligen ska få min Qvintus! It´s a dream come true <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0