Hard

Usch just nu känns allt så jävla jobbigt. Fan vad jag absolut inte vill vara här. Jag känner mig så jävla vilsen.. Längtar så sjukt mycket tills jag åker till Sverige om lite mer än en vecka. Ska bli så grymt skönt att komma hem! Även om vi är där i nästan en vecka kommer det kännas allt för kort.. Hinner aldrig med någonting känns det som.
Fan vad jag verkligen måste jobba varje dag tills vi åker! Fytti satan vad lite jag har jobbat. På två veckor har jag jobbat 4 dagar. Usch på dig Felicia! Nu jävlar är det skärpning, ska se om jag kan få jobba söndag på donken också.. Ska jobba imorgon, hoppas att det går bra! Lite jobbigt att jag kan prata i typ 2 sek innan jag börjar hosta, kul att jag vet att jag ska börja på kassa.. Jaja vi får se hur det går. Längtar faktiskt att få komma ut i från lägenheten och bort från soffan! Känner att jag behöver röra på mig lite. Hoppas jag blir frisk snart vill komma igång och träna nu! Fan vad jag måste kämpa nu till och med sommaren. Men jag tror fan att man kan lyckas på några månader om man verkligen kör hårt. Fan vad jag ska köra hårt denna sommaren vill jag kunna gå i shorts & tröja. Inte som tidigare sommrar alltid ha långbyxor + jacka/tjocktröja på mig.. Usch Felicia du är så fet och ful du måste sluta äta och börja träna! Nej om man skulle ta och sova lite ska ju upp snart. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0