Håret






Jag är så jävla sugen på att klippa lugg igen! Mitt hår är så extremt tråkigt & det bara är. Jag vet att varje gång jag klipper lugg så ångrar jag mig och vill att det ska växa ut. Just den perioden när det växer ut är så jävla fult! HATAR DET och varje gång lovar jag mig själv att aldrig göra det igen. Men nu när jag haft mitt hellånga/uppklippta hår ett tag är det så jävla tråkigt. Det är sjukt fult att ha utsläppt för det bara hänger och är fult! Och när jag kollar på folk som har lugg blir jag så sugen! Nicole Richie tillhör en av de kvinnor jag tycker är absolut snyggast! Och när man kollar på bilder på henne i lugg vill man ju bara dö, så snygg är hon! Speciellt sista bilden, alltså hade jag kunnat hade jag kopierat detta håret! Med luggen, längden & färgen! Så grymt äckligt jävla snyggt!! Men jag kommer vara tvungen att klippa en bit på längden! Så en lång page med lugg har varit det jag tänkt mig länge (har ju lagt upp bilder på det innan). Och om man kollar så verkar det vara riktigt inne just nu (kolla näst sista bilden!?). Så antagligen kommer jag se ut just såhär i håret om ett par dagar. Snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0