Hemma

Jahopp härlig vecka.. Jeff har åkt till Molde, typ 2 timmar här ifrån, för att gå på sin första kurs. Den är måndag-fredag vilket betyder att jag har fem dagar ensam. Och eftersom han såklart är borta ja då ska jag vara ledig.. Alltså varför ringer de inte om jobb? Igår & idag har jag gått upp kl 7 gjort mig klar och bara suttit och väntat på att de ska ringa. Men de ringer ju så klart inte, bara för att jag verkligen vill jobba. Vill inte vara ensam hemma hela dagarna, tiden går sjukt långsamt & jag blir extremt deprimerad. Man sitter bara och tänker en massa och det är inte bra. Sen har jag börjat kolla på Pretty little liers, och ja det är ju inte precis bättre. Fan vad rädd jag är att A ska vara hemma hos mig.. Usch haha! Men alltså fan vilken patetisk serie egentligen? Visst dom är sjukt snygga, alltså hallå jag är sååå kär i Toby! Ååh så jävla snygg jag dööööööööööör. Så min typ, ser väldigt konstig ut, nästan som något är fel i ansiktet på han.. Och så är han ju så jävla underbar! Just nu är jag i slutat på 1a säsongen så ni som sätt mer, säg inget! Men just nu träffas han och Spencer (hon är så sjukt snygg) och åh dom måste vara tillsammans länge! Så fint par! Åh Hanna & Caleb är också så snygga, begge två. Åh dumma Hanna hon måste ta tillbaka honom. Haha alltså ja jag kan fortsätta hur länge som helst! Måste bara säga att Em är så jävla snygg hon med! Aria är bara jobbig henne vill jag slå i ansiktet lite..
Jaja iaf, tänkte väl fortsätta kolla på PLL nu! Sen måste jag gå och köpa såna där tråkiga saker som man bara måste ha. Typ schampo, pads, ansiktsvatten mm.. Tänkte kolla in lite vad som finns i butiker just nu, skriva upp vad jag vill köpa och göra detta i Götet istället. Nej nu måste jag ha kaffe & sätta igång med min nya drog PLL.. Ha dem





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0