IKEA

Åh fan vad jag älskar att vi ska ta bilen till Svea! IKEA here I come. Om ca en vecka beger vi oss home till Götet. Grymt skönt ska det bli att komma hem. Måste sätta mig och kolla igenom lite nätbutiker och se vad det bjuds på för tillfället. Sen måste jag skriva typ en "inköpslista" vad jag behöver till våren! Sen måste jag maila en katt uppfödare och boka tid för att komma och kolla på dom små liven! Och så måste vi ta en sväng till Ikea, grymt! Har en del små saker att köpa. Jag har ju krossat glas, fat & skålar runt mig som en vilde den senaste tiden så lite nytt sånt måste vi skaffa oss! Sen kan man ju aldrig få nog av deras underbara doftljus! Jag ska nog kunna hitta en massa fint som får följa med oss hem. Sen får man se vad vi mer hittar på, har lust att bara ta det lungt. Kanske åka en sväng till landet om vi hinner med detta. Ja för fan mitt hår måste jag ju fixa, haha bara det kommer ju ta ca en halv dag. Fy är lite orolig på vad det kommer gå på.. Nej satan vad trött jag är, gick upp sjukt tidigt idag för jag hade öppning.. Nu ska jag fan vila i soffan en stund före Leffe åker till jobbet sen ska jag sova, sjukt länge! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0