Läkaren

Ååh jag har sån jävla hosta, det har tydligen hållt på i ett par veckor säger Leffe.. Har inte tänkt på det så mycket fören de senaste dagarna.. Nu börjar det bli riktigt illa och jag har sjukt ont i halsen för att jag hostat så mycket. Börjar också kännas i lungerna så nu ska jag bege mig till läkaren.. Hahha det sjuka va att när jag ringde och bokade tid så hade de lunchstängt, alltså tänk om vårdcentralerna i Sverige hade haft lunchstängt? Det hade ju aldrig hänt och skulle det varit så hade det ju blitt kaos.. Alltså Norge är så jävla efter på vissa plan..
Ååh nu har jag inte alls många avsnitt kvar på PLL :/ trode det hade kommit ut 3säsongen men sista avsnittet på säsong 2 kommer ut i USA imorgon? Alltså KAOS!? Jag kommer ha sett klart det idag eller imorgon, vad fan ska jag göra nu? Alltså vilken jävla drog det där är alltså.. Shit vad jag är kär i Toby, MJAUUUU! Och fan vad Jenna var snygg innan hon var blind & fan vad jag är glaf dör att Allison är död. Fyfan vilket jävla pungansikte hon är! Hur fan kunde dom andra bara acceptera att hon va så jävla elak mot dom?
Nej nu måste jag gå till läkaren.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0