Lördag

Ååh jag vaknade kl 8, kul.. Jeff snarka som jag vet inte vad och efter 45 min av knuffande (som senare blev till slag) gav ja upp.. Varför snarkar man? Det är verkligen det dummaste ever, om han inte slutar kommer han få sova på soffan resterande tid av vprat förhållande. Jag väcker honom och skäller på honom, han lovar att han ska sluta snarka/låta mig sova så tar det 2 sek så snarkar han igen. Alltså denna killen är väldigt speciell, han somnar helt seriöst på två sekunder. Han lägger sig i sängen blundar och sen sover han. Hur fungerar detta? Jag ligger vaken i typ en halvtimme, minst! Det är sjukt irriterande för om han sätter igång och snarkar så kan jag ju fetglömma att somna. Är det då jag som ska lägga mig i soffan? Nej verkligen inte! Fan får ta ett snack med killen, han får köpa något sånt antisnarksaker.. Men kul inlägg, var ju inte meningen att det skulle bli ett inlägg om min snarkande kille. Haha nej nu ska jag dricka kaffe. Ha dem

Kommentarer
Postat av: Annika

haha... det blir INTE bättre med åren ;)

2012-03-17 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0