NERVÖST

Sitter och äter frulle, ska strax bege mig till Bocca och prata lite med the boss.. Fan jag börjar bli riktigt nervös nu.. Haha så spännande, hoppas verkligen att det går bra! Tänkte sätta mig och "plugga" in de vanligaste drinkarna när jag kommer hem.. Jag är ju ingen van drinkdrickare så kan fan inte en enda drink.. PINSAMT!
Det är så jävla dåligt väder här.. Regnar sjukt mycket, så jävla dumt för jag vill ut och promenera. Men det går fan inte, det öser ner och jag pallar inte gå runt i en timma, pissblöt! Dock måste jag nog till MOA en sväng sen, måste köpa en kylväska & kylklampar! Tänkte göra en pastasallad och ha med som vägmat till Götet, gottans! Och billigare än att stanna och äta påvägen, är så sjukt dyrt här i Norge. Om man ska stanna på en sån vägresturang är det omöjligt att få något billigare än för 500kr. Vilket känns sjukt dumt att lägga ut på mat som inte ens är så god.. Så en pastasallad får det bli, GÖTT! Nej nu måste jag tryck i mig nästa vacka och hoppa in i duschen. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0