So true

Jag läste en liten sak precis som fick mig att tänka lite på livet (som vanligt..)! Men alltså nu måste jag verkligen börja leva. Efter denna otroligt tråkiga veckan hemma är ju nu mer on than ever! Satan i gatan nu måste jag ta tag i mig själv och göra något med mitt liv.

Jag ska:
- Söka en massa nya jobb, vill börja arbeta med kläder! Ps, skriv ut CVn!
- Köra gärnet på lördag & verkligen få jobbet!
- Jobba aset av mig på helgerna, bli en grym bartender! (om jag får jobbet, men klart jag ska få!!)
- Stort plus om jag lär känna folk på nya jobbet(/jobben).
- Träna röven av mig! Lägg upp ett träninschema som jag tror att jag kan klara av.
- Ändra matvanor. Hitta min grej som jag kan klara av att följa.
- Börja spara pengar, lägg upp en sparplan, hur mycket per månad?
- Lära mig shoppa smart, inga fler "shopping at the moment", tänk igenom alla köp.
- Börja arbeta mot mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0