Still bad

Uscha, igår vaknade jag upp med utslag i halva ansiktet.. Fick snällt springa till doktorn igen och det visade sig att jag är allergisk mot mitt pencelin. Så nu har jag slutat äta det. Jaha ska detta gå över av sig själv då tänkte han? Men tror det börjar bli lite bättre.. Hostmedicinen smakar helt förjävligt och det är en pina att ta den varje gång! Jag har legat på soffan i snart 5 dagar så var dax för en rejäl dusch idag! Alltså jag vet att när jag var yngre önskade jag alltid att jag kunde bli sjuk lite oftare, jag är/var aldrig sjuk och jag ville också vara hemma ibland. Men oj vad jag tar tillbaka det nu! Alltså detta är något av det jobbigaste jag varit med om. Jag har liksom inte ont (förutom den extrema träningsvärken jag fått i magen nu, aaaaaaaaj) utan det är bara så otroligt jobbigt med denna hostan. Jag vill bara att den ska försvinna och jag kan få börja jobba igen!
Har kollat klart på PLL så jag har ju ansolut inget att göra nu heller. Längtar så till Juni då 3e säsongen kommer ut! Funtar på om jag ska börja kolla på Greys igen, var ju ett par årsen jag slutade kolla på serien så ska nog sätta igång igen! Men första ska jag faktiskt ut en sväng! Sjukt jobbigt för jag orkar liksom inte gå. Blir anfådd efter två meter och svettas som satan.. Alltså det är som om jag är en extrem tjockis.. Det är så hemskt, stackars mina lungor! Men de ringde ang ett jobb så ska bege mig på en liten pratstund strax! Måste fixa till mig lite innan bara! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0