Trött

Kul att jag har minst 7.5 timmar kvar innan jag får sovaoch jag redan nu känner att jag håller på att somna.. Har försökt sova i en timma men det går inte! Är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Fa jag undrar vad jag egentligen håller på med, ligger inne med 4 jobb nu. Hur kunde jag tro att jag skulle kunna få ihop det? Det är helt omöjligt.. Har lite halft om halft dubbelbokat helgen efter Göteborg.. Begge ställena vill ha mig och nu har jag lovat Vega.. Är så rädd för vad de ska säga på Bocca, om de ska bli arga och inte ge mig någon mer chans.. Men ja jag får hoppas att de går med på att jag jobbar helgen efter hos dem! Åh jag vet inte hur jag ska göra med alla jobb.. Måste ju välja en av barerna, kan inte vara på båda. Sen ang adecco, jag orkar inte gå runt och inte veta om jag ska jobba eller inte. Jag behöver ett fast schema att gå efter. Och jag vill inte sluta helt på donken, är för bra folk som jobbar där.. Så det är så virrigt i mitt huvud just nu.. BLÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0