London baby

Åh nu är det bara lite mer än ett dygn tills vi åker till London, i en vecka!! Det bubblar lite i magen & vill åka typ NU! Ska bli så skönt att få lite semester, lite sjukt är det dock att det är våran första utomlands resa tillsammans.. Ja om man bortser från ett dygn på Åland med min familj men det räknas ju knappt.. Alla pratar ju typ mer svenska än finska där.. I alls fall så har jag födelsedag nu vi är där och dagen innan har vi 2,5 år tillsammans.. Fyfan vad länge, det är sjukt länge egentligen.. Jaja mysigt i vart fall!
Dock känner jag inte bara glädje för denna veckan, nej jag är också sjukt ledsen, nervös, rädd & känner mig som världens sämsta mamma.. Hur ska jag kunna lämna bort min älskade lilla sån i 7 dagar?? Usch har lite ångest för detta, nu förstår jag allt tjat när mammor pratar om att de inte vill lämna dina barn! Åh jag vill inte lämna min lilla misse, min lille cp- bäbis.. Hoppas han får en fin vecka hos Mathias och Jeanette! Tänk om han glömmer oss?? Eller tycker mer om dom? Då dör jag nog.. Fast värst är ju om han inte ens minns oss! Eller om det händer något! Åh min lilla misse ❤ kommer sakna ihjäl mig! Menmen hoppas allt går bra & att jag kan njuta när jag är där! Fan vad jag ska shoppa!! ❤ Ha dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0