On my way

Wooppwooooopp nu sitter vi på flygplatsen! Dock tror jag att mina lugnande tabletter börjar verka för jag känner mig rätt chill! Eller egentligen är jag ju lika rädd som annars, det är bara att jag liksom inte orkar bry mig att jag är rädd.. Så om några timmar är jag i London ❤ tror jag ska satsa på en sväng på Oxford idag :) sen bara chilla lite, äta gott! (China town here we come!)
Trött som få är jag också, lite tråkigt att sova utan mr q i natt men det gick.. Haha han tyckt att det var så spännande igår hemma hos M & J att han inte brydde sig om oss.. Lite ledsen i mitt mamma hjärta men det gick ju så bra det kunde ändå! Nej nu ska vi väl strax gå igenom pass kontrollen.. Ha ja fan de har tax free på vigra, hur stor är chansen? Trodde jag aldrig! Ha dem


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längesen du skrev något!!!!

2013-02-05 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0