7 September

Tjolahopp!
Mitt liv suger röv, om jag får beskriva det med så fina ord.. Vi har fått mögel i typ hela lägenheten.. Finns ingen ventilation så det är så jävla fuktigt inne att det liksom möglar på väggr/runt fönster & på sängen.. Mysigt! Jävligt mycigt! Sen att jag är jätte allergisk gör det ju inte mysigare.. Att de vi hyr av inte förstår allvaret i detta eller bara är allmänt dumma i huvudet & sega som få gör det ännu sämre! Idioter. Fan vad arg jag blir på vissa, sen att jag ska försöka vara posetiv mitt i allt detta, pfff glöm det! Har nämligen haft en kurs i arbetsmiljö & då måste man tydligen vara posetiv i 21 dagar, sen blir det en vana.. Jaja kan vara glad ibland men inte hela tiden! Så nu väntar vi bara på svar från de vi hyra av att det förstår att vi måste fytta så fort vi hittar en lägenhet!
Fast sanningen är att jag så gärna vill flytta! Blir nästan lite glad av att vi fått mögel så att jag måste flytta.. Så mycket planer i min skalle. Ska försöka införskaffa mig saker som jag faktiskt vill ha ett tag! Vet vilken stil jag vill ha hemma så ska slänga ut allt blått/vitt/rött/sjö inspirerat som jag egentligen inte ens tycker om.. Hittade kuddarna så fick allt bli efter dom. tycker dock fortfarande att de är så fina så det får väl åka ner på landet så länge.. Åh weii kanske kan ta en tur till Bergen om jag är ledig någon helg & gå på Ikea.. Hade ju varit kul att se något annat av Norge också. Ja så får det bli!
Lite inspirations bilder, vill ha massa illustrationer & insekts tavlor! Fett snyggt!!
 











Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :) Hoppas det löser sig med boendet snart!!! kram

2012-09-09 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0