Long time no see

Hej vänner!
Det härnder inte så mycket med mitt liv & ändå har jag ingen tid för detta. Eller ingen lust eller ork kanske egentligen. Har inget att blogga om då mina dagar ser exakt likadana ut.. Jag går upp runt sex, åker till jobbet, skriker på mina ungar i sådär tre/fyra timmar tills jag kommer på att det ändå inte är någon ide för de lyssnar inte.. När jag slutar runt fyra är jag allt för slut i huvudet för att ens komma ihåg vad jag heter.. Så jag väntar på bussen som alltid kommer försent.. Så att jag missar bussen till stan så kommer alltid hem typ en och en halv timma efter jag slutat.. Då är jag så trött och slut i huvudet + att det gör sjukt ont för att jag dels var skit trött innan och dels för att det sitter en person brevid mig på bussen som luktar sjukt mycket svett. När jag kommer hem måste jag alltid först diska, sen laga mat.. Sen är klockan typ så mycket att jag däckar i sängen och sover för att snart gå upp och gå igenom samma sak igen fem dagar i rad.. på lördagen är jag så trött att jag knappt orkar ta mig upp ur sängen och sen på natten jobbar jag.. På söndagen sover jag bort exakt hela dagen, går upp runt typ två städar/tvättar/lagar mat/ser på film/sover igen för att sedan är det måndag och fem dagar med konstant ont och trötthet.. Yes så ser mitt liv ut, får se hur många veckor till jag står ut..
Var inte riktigt detta jag ville med mitt liv!
 
Så ja till er som undrar vart jag hållt hus, här är svaret.. Nu vet ni hur mina nästa månader kommer att se ut så vi får se när vi hörs igen! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0