Off tonight

Hej!
Igår var jag & tränade zumba efter jobbet, det var kul & nu är jag så redo för att sätta igång & gå ner några kg!! När jag kom hem spydde jag dock halva kvällen & även idag har jag mått sjukt illa + att det kommit andra vägen idag.. Fyttifasen har varit helt skakig & trött i kroppen så jag fick bara sjukanmäla mig. Hade aldrig klarat av att jobba i 11 timmar.. Dock blir jag lite ledsen då jag faktiskt vill jobba, tycker det är kul, vill ha erfarenheten/lära mig mer + vill ha pengarna.. Blä känns fett onödigt & tråkigt att vara hemma en hel helg! Menmen nu blev det som det blev & jag tror att min kropp behövde detta.. Så vilar upp mig nu sen kör vi på igen!
Längtar tills vi får flytta, har dock inte hittat något nytt än + att vi måste deala lite med uppsägningen för att slippa bo här i 3.5 månader till.. Har suttit & kollat hus/lägenheter idag, är fett sugen på att köpa hus! Eller en liten billig lägenhet inne i centrum (eller nära centrum) & sen ett litet billigt hus lite längre bort, sådär 30 min så att man faktiskt kan bo där även om man jobbar.. Detta i Sthlm då så får se hur länge det tar! Vi fick iaf klart att vi får hyra ut lägenheten i hökarängen ett år till så det känns ju iaf bra! Så ett år till här, bara att bita ihop & spara en massa pengar! Nu ska jag fan verkligen satsa på att spara pengar + gå ner i vikt.. Sparar ju all min dricks & börjar komma upp i rätt bra summor.. Dock så la jag ju 4000 av dom på bilen men de är ju pengar jag får tillbaka när vi säljer den ändå..
Nej nu ska jag leta lite mer inspiration till lägenheten! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0