Sick

Bläblä i blöja jag är sjuk, igen.. Fast är inte så jätte farligt men blev sjukskriven av läkare till fredag.. Tråkigt att vara hemma så många dagar dock. Imorse vaknade jag med den migränen fyttifasen jag håller på att avlida och ja då kommer dom och ska borra ventilations hål i våran lägenhet, sa jag att jag kommer avlida? Mr Q tycker iaf det är intressant att de bygger ställningar utanför och att det är massa män (som för övrigt är svenska) som springer runt här.. Jag vill helst sova och kunna uträtta mina behov (som är många och av olika slag) när jag behöver.. Menmen nu ska jag hitta något att kolla på och försöka få min katt att inte riva hela lägenheten.. Ha dem


Kommentarer
Postat av: Annika

Gott att få vara hemma o ta det lite lugnt när du inte är på topp. Kul för MrQ att det händer nåt att kolla på ;) Hoppas nu att det blir bättre luft när ni får lite ventilation :)
Kya på dig!!!
puss & Kram

2012-09-20 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0