worknight

Bläblä i blöja nu ska jag strax gå och jobba.. Härligt med 11/12 timmar.. Får se hur mycket jag kommer ha att göra de första fyra timmarna, ska stå vid uteserveringen. Visseligen är det faktiskt sol här så antar att det kanske är en del som passar på, sista dagen detta året, att sitta ute. Kanske inte äter men iaf dricker lite, jäjä vi får helt enkelt se. Hade helst faktiskt velat vara hemma idag.. Känner att jag är rätt sliten i kroppen men får ta det lugnt imorgon! Men sen känns det mkt bättre när jag väl kommer dit, sen nätterna är ju sjukt roliga. Tycker det är kul att jobba då! Men sen är de de där timmarna efter vi stängt, då vi ska väga/mäta/räkna ut + slå in i kassan som är så jävla segt.. Tar så lång tid och sen stämmer det ändå aldrig! Förra och denna veckan har jag uppläring så tar ju ännu längre tid då! Jaja nu ska jag ficka mig det sista och sen gå strax. Ha dem

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som ett kul jobb iaf :) Ha en riktigt härlig mys- & slapparsöndag! puss & Kram

2012-09-09 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0