46

46 dagar, som mest, har jag kvar i Åle-fucking-sund. Jag kan inte beskriva känslan, det går nästan att ta på min glädje! Det pirrar liksom till i magen varje gång jag tänker på det & det är minst 10 gånger per dygn!
Men det har också slått mig att jag faktsikt kommer sakna mitt jobb lite, framför allt mina barn! Inte alla men ett par, kommer börja stor lipa när jag ska gå ifrån dom & mina arbetskompisar. Fast sen när jag tänker efter lite så känns det sjukt bra igen, för jag vill ju inte jobba med detta.. Även om vissa solstrålar lyser upp mina timmar där så vet jag att det är fel yrke för mig. Jag har inte tålamodet som behövs för att jobba med barn den saken är i alla fall klar!
 
Helgen, ja altså vilken pisshelg.. Jag skulle gå ut och promenera båda dagarna & jag var så pepp! Men ja hur kan man ens tänka tanken av att äckel-åle skulle vara bra för en enda dag? Nej snöstorm överaskade åle oss med denna helgen, så jävla kul precis det jag ville! Det är TVÅ månader tills det är offeciellt sommar, nej den ät 46 dagar för att vara exakt och det snöar! GRATTIS ålesund, du är fan värsta platsen på jorden, usch för dig!
Kvällen kom & jag fixade mig för jobb men av någon konstig anledning så går jag in & dubbel kollar schemat & "suprise du är ledig".. SKJUT är det ett jävla skämt? Sedan jag började jobba för ett år sedan har jag inte haft en enda ledig helg men jag visste att jag skulle vara ledig en i april men var 100% på att det var n
ästa helg. Hur perfekt, vi ska ut på fredagen men jobbet & så kommer Jeff hem.. En hel bakisdag med Jeff.. Men ännu en gång kommer detta äckliga livet i fatt mig.. Nej dummer hur kunde du tro att det någon gång skulle kunna klicka för dig? Blää, 46 dagar snälla gå fort!

Update; mööök jag har räknat fel, fuck det är hela 52 dagar kvar.. Snart 51 då men ändå, för många.. Eeh yo time, hurry up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0