Last one

Oh my jag har precis betalat sista hyran på denna lägenheten, fyfan vad härligt det känns! Liksom som en glädje rus i hela kroppen! Nu är det fan inte långt kvar, ungefär exakt en månad (33 dagar) är vi på väg! Fan samtidigt som det känns sjukt skönt känns det även lite jobbigt. Har fan ingen aning om vad jag skall göra nu, panik i magen..
Alltså haha jag började skriva detta inlägget för ett par timmarsedan och så tänkte jag bara nej nu jävlar kör jag, så nu har jag börjat söka in på lite skolor! En ansökan är helt klar, två måste jag skicka in papper till men har gjort det mesta på datorn & nu sitter jag & letar flera att söka. Får se hur detta går, har inga höga förhoppningar på detta med kul om jag skulle komma in! Maaah nu pirrar det allt lite extra i magen! Woppwopp
 
Så till det jag egentligen skulle skriva om, samtidigt som det känns så skönt att lämna Ålesund kommer jag ju ändå att sakna det. Jag vet inte varför för det finns egentligen inget att sakna. Jag har inte trivts för bra på mina jobb men den senaste tiden har vi på dagiset kommit rätt nära och jag kommer fantsikt sakna dom! Inte jobbet i sig, har absolut inte tålamodet som krävs för det men ändå kommer jag sakna dom små liven! Gölli gosar men jag har ju en liten prutt som väntar i Stockholm! Fan nu ska jag hoppa in i rollen som världens bästa faster och totalt skämma bort den lilla flickan! Sen ska vi så smått börja se efter ett syskon till lille Q, måste kolla upp med hans uppfödare hur parningen med hans syster går! Tänk vad mysigt med en liten bäbis, ååh tänk bara om dom kunde vara kattungar för alltid! Men det där man namn till den andra är ju inte direkt det lättaste. Qvintus hade jag ju som självklart namn hur länge som helst med till den nya finns det inget som jag känner 100% för. Vet ju inte ens vad vi kan få för kön, vill ju helst ha en liten flicka med den chansen är inte lika stor som att det skulle bli en pojke till. Men jag har en del förslag men inget som känns helt rätt..
Nej nu måste jag gå och laga mat, magen skriker efter att bli fullstoppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0