2 månader

Jag kan inte riktigt fatta att om två månader är jag i Sverige igen! Ska bli så otroligt skönt att lämna Ålesund, denna gången för gott!
Fram tills att jag åker är det fokus på två saker, spara pengar & träna/äta super nyttigt! Det första blir ju bara att inte köpa onödiga saker, kanske planera matköp lite bättre. Att träna & äta bättre kommer faktiskt att bli lättare när Jeff är borta på jobb. Han har lite svårt för missa super nyttiga saker som jag gärna hade ätit mer av, så det blir att äta en massa lax, broccoli, vitkål & köttfärsbiffar! Ska planera mina matköp så mycket bättre nu när han är borta & förhoppningsvis hålla ner matkostanderna så mycket det går. Träningen hoppas jag verkligen komma igång med, har varit så jädra förkyld & sjuk konstant så har inte satt min fot på gymmet på en månad.. Usch verkligen inte det jag behövde nu! Men jag hoppas att all denna snö försvinner snart så att jag i vart fall kan bege mig ut på power walks här nu snart! Blir ju så mycket lättare nu när det faktiskt inte blir mörkt kl 4.. Så från och med nästa vecka gäller minst tre gånger på gymmet och/eller ut och gå!
 
Idag har vi rensat en del här, nästan fyra stora påsar med skit har vi fått ihop och då har vi inte varit nere i källaren, tagit kläder & skor eller typ "stora saker" så som möbler och inrednings detaljer.. Allt som jag verkligen inte vill ha ska slängas/skänkas/säljas för nu jävlar ska jag ha massa nytt & fräscht i Sthlm. Ska helt klart börja göra bättre beslut när det kommer till köp av möbler/detaljer.. Nu ska jag faktsikt ha det mesta en längre period. Klart att man kan köpa vissa saker nytt men att byta ut hela hemmet var annat år fungerar inte så bra om jag vill ha pengar över till annat.. Så har plöjt igenom de mesta inredningsbutikerna på nätet & jag har i alla fall ett hum om vad jag vill ha. Däremot är det lite svårare med färg & tapeter.. Wohoo har väl egentligen en klar bild av vad jag vill ha men antingen så ändrar jag mig ang vilket rum jag vill ha det i, eller så hittar jag inte det jag vill ha utan att det kostar skjortan.. Får bli att åka runt och leta som en idiot när jag får möjlighet..
 

Några favoriter av mina ca 200 inspirations bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0