Long time no see

Ja det var ju några månader sedan man var här och skrev sist. Om sanningen ska fram har det inte hänt sp mycket värt att veta ändå. Förutom att vi satt igång med LCHF & hållt på i exakt två månader idag. På dessa två månaderna har jag gått ner ca 7 kg. Eftersom min våg inte fungerar helt & den visar olika beroende på vart i lägenheten den står så har jag tagit "medelvärdet" & detta är alltså 7kg! Härligt men jag är inte nöjd! Mitt mål är att kunna gå i shorts i sommar & där är jag inte ännu. Dock ser jag inte preggo ut längre utan nu ser jag bara mullig ut vilket känns rätt ok ändå.. Men jag hoppas på 10-15 kg till innan det är dax för bikinin.. Men jag har sagt 15 kg tills i juni & då har jag ju kommit halvägs! Så 8 kg på tre månader ska nog kunna gå! Lägger in en högre växel på träningen & lite striktare matvanor så som "gottis" enbart två dagar i veckan! Försöka trappa ner på frukt, kan inte riktigt motstå att trycka i mig lite äpple/päron båtar på jobbet! Men några i veckan måste jag få äte! Även ta bort några av flatbröden jag äter på jobbet, just jobbet är det jobbigaste! Men nu är det tre månader kvar till Juni & i sommar ska jag inte gå med långärmat & långa ben varje dag!
Ja just det, jag har både sagt upp mig själv & lägenheten förra veckan så nu flyttar vi hem! Om tre månader är det byebye Åle & denna gången för gott! Nu kan jag detta & nej det är inte värt dom extra pengarna man får.. Men jag är glad att jag åkte tillbaka, tjänade lite pengar & fick testa på att jobba på dagis. Nu vet jag att jag inte vill jobba med det så det känns bra. Nu vill jag börja plugga men jag vet inte riktigt vad, börjar med matten i höst sen får vi se vad som händer!
Fokus just nu är väl att bli fit & smalis, sen ta körkort, börja läsa & köpa lägenhet. Och en lillasyster till Q! Qvintus syster, från samma kull, ska paras i sommar så om hon ploppar ut en tjej som jag vill ha så kanske vi blir två barns föräldrar i början av nästa år! Jag har redan ett namn, men Jeff är nog inte helt 100 på det, än, men jag jobbar på det!
 
Nej friends.. Härlig liten up date! Nu ska jag laga tacos, mmmm!

Kommentarer
Postat av: Annika

efterlängtad... både här i bloggen o in real life :) puss

2013-03-10 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0